Halvvägs … 50

Så har man då kommit halvvägs i åtagandet med en daglig kommentar i 100 stycken och jag ser att jag inte kommit på listan trots anmälan och då är det väl i all blygsamhet bara att droppa av. Vems förskyllan tar jag inte ställning till och den som på bloggen här söker olika funktioner kan märka att istället för att tillkomma så försvinner en del återkopplingsmöjligheter på grund av att jag i en mindre förbättringsiver lyckades ta bort dem utan förmåga till återställning. Så kan det gå! Tycker i alla fall att jag fått lite fart på workstaden som var syftet och i helgen gick jag en runda i skogen med maka och vovve.  Det är fara värt att det kan bli en hälsoblogg av detta. I dag tänker jag gå till gymet bara jag för familjens skull hittar något lämpligt att ta på … Här tappade jag tråden helt för dateriet lade av och felet ligger på den fasta uppkopplingen hos Bredbandsbolaget. Oss emellan så är Bredbandsbolget inte riktigt att lita på och inget jag rekommenderar att ha en server på. Just nu knackar jag ner detta via mobila uppkopplingen men ändå. … …

Kommentera

